Garantie en retouren

RMA-procedure ONLINESHOP SRL
(Return Merchandise Authorization)

Beste klant,
Om de beste klantenservice te bieden, worden producten alleen naar ONLINESHOP SRL geretourneerd door het online RMA-formulier in te vullen: http://rma.pni.ro.

De producten die mogen worden geretourneerd, zijn die met een garantiecertificaat uitgegeven door ONLINESHOP SRL.

 

Volgens artikel nr. 9 lid 1 van de Regeringsverordening nr. 34 van 12 juni 2014 betreffende consumentenrechten, hebt u het recht om het / de gekochte product (en) zonder opgaaf van redenen kosteloos te retourneren binnen 14 dagen vanaf de datum waarop u de producten in bezit krijgt.

We zullen elk bedrag dat we van je hebben ontvangen, inclusief bezorgkosten, terugbetalen, met uitzondering van extra kosten veroorzaakt door het feit dat je een andere bezorgmethode hebt gekozen dan de door ons aangeboden bezorgmethode, zonder onnodige vertraging en in ieder geval niet later dan 14 dagen vanaf de datum waarop wij het door u geretourneerde product in bezit hebben gekregen.

Kan worden geretourneerd:
- producten binnen 14 dagen nadat ze in bezit zijn gekomen
- producten onder garantie
- producten buiten de garantieperiode (retour verzendkosten zijn voor rekening van de klant)
- niet-functionele producten in de eerste 24 uur na aankoop (een kopie van de factuur moet worden bijgevoegd)
- producten die per abuis zijn geleverd door ONLINESHOP SRL

Te volgen procedure:

Stap 1: De klant vult het online formulier http://rma.pni.ro in
Na het invullen van het formulier ontvang je een automatische e-mail met het RMA-nummer en een label dat klaar is om af te drukken.

Stap 2: Bereid het pakket voor, dat het product in de originele verpakking zal bevatten, zo goed mogelijk verpakt, samen met al zijn accessoires (het is verboden om een ​​AWB-label of andere labels of scotch op de originele verpakking te plakken). Voeg een kopie toe van de factuur en het garantiecertificaat uitgegeven door ONLINESHOP SRL.
Plak het label dat u per e-mail hebt ontvangen aan de buitenkant van de verpakking of schrijf het RMA-nummer handmatig op een zichtbare plaats.
Houd er rekening mee dat pakketten die zonder RMA-nummer zijn ontvangen, op kosten van de klant worden geretourneerd met de vermelding "ontbrekend RMA-nummer".

Stap 3: Een ONLINESHOP SRL-operator analyseert het RMA-verzoek en stuurt de koerier om het pakket op het opgegeven adres op te halen.

Voor de producten die onder de garantie vallen, worden de transportkosten gedekt door ONLINESHOP SRL.

We verwerken de RMA-verzoeken als volgt:

  • formulieren die op een werkdag zijn ingevuld - we verwerken het verzoek voor 15.00 uur op dezelfde dag
  • formulieren die na 15.00 uur zijn ingevuld of op een niet-handelsdag - we verwerken het verzoek de volgende werkdag
 
Voorzichtig! Geretourneerde producten dienen goed verpakt te worden om beschadiging tijdens transport te voorkomen. Het is verboden om een AWB-label of andere labels of scotch op de originele verpakking te plakken.